افزایش سقف مجاز  کارت به کارت از طریق خودپرداز‌ها و درگاه‌های اینترنتی

سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپرداز‌ها در هر شبانه روز از مبدا هر کارت به ۶۰ میلیون ریال افزایش می یابد.

علیرضا کاوه پور مدیر روابط عمومی بانک ملی و شورای هماهنگی بانک‌ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت ساز‌ها از ده میلیون ریال  به سی میلیون ریال با حصول اطمینان از شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.

او افزود: امکان تمدید تاریخ انقضا کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری تا پایان سال ۹۹ به مدت یک سال بلامانع است.

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی‌های بانک‌ها در  خراسان رضوی ادامه داد: شیوع کرونا بسیار بالاست و توصیه می‌شود حد الامکان برای موارد غیر ضروری از مراجعه حضوری به بانک‌ها جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید

او تصریح کرد: بانک‌ها از آلوده‌ترین مکان‌ها به کرونا ست و متاسفانه در شبکه بانکی کشور تعداد زیادی از افراد درگیر کرونا شدند.

کاوه پور بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا بیش از ۳ روز در پول باقی می‌ماند توصیه می‌شود از دست به دست شدن پول بپرهیزند و از پایانه‌های خرید به صورت غیر حضوری تراکنش انجام دهند تا از گردش فیزیکی پول خودداری شود.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.